اسکندرپور، ب،. کاوسی کلاشمی ، م،. رفیعی،م،. خلیق خیاوی، پ. 1393. قانون قیمت واحد و یکپارچگی در بازارهای جهانی خرما. تحقیقات اقتصاد کشاورزی، 6(3): 159-174.
افتخاری،ر.، سجاسی قیداری،ح.، رضوی، ح. 1389. راهبرد های توسعة کارآفرینی کشاورزی در مناطق روستایی: مطالعة موردی روستاهای شهرستان خدابنده، توسعه روستا، 1(13): 1-29.
الماسی، ح.، دورفرد، م.1390. تدوین استراتژی گردشگری کشور بر اساس تحلیل ماتریس SWOT(مطالعه موردی سازمان گردشگری استان تهران). فصلنامه گردشگری و توسعه، 1(1): 121-97.
آمارنامه وزارت جهاد کشاورزی. 1396. نتایج طرح آمارگیری نمونهای محصولات باغی. دفتر. آمار و فنآوری اطلاعات. انتشارات وزارت جهاد کشاورزی، 114.
بنیاسدی، ن.، ابراهیمی، م.، خاتونآبادی، ا. 1388. بررسی رابطه سرمایه اجتماعی با کارآفرینی روستای (مطالعه موردی: روستای شهرستان کرمان)، پایان نامه کارشناسی ارشد. دانشگاه صنعتی اصفهان.
بیژنی، م.، فلاححقیقی، ن.، کرمی، غ.، عسگریقدس، م.، و زند، م. 1394. واکاوی ویژگی های روانشناختی کارآفرینانه و عوامل پیشبرنده و بازدارنده کارآفرینی در دانشکده های کشاورزی (مورد مطالعه: واحدهای منطقه 5 دانشگاه آزاد اسلامی). پژوهشهای ترویج و آموزش کشاورزی، 8(29): 79-94.
پوررمضان، ع.، اکبری، ز. 1393. اثرات ایجاد صنایع تبدیلی و تکمیلی بخش کشاورزی بر اقتصاد روستایی مورد: بخش مرکزی شهرستان رشت. فصلنامه اقتصاد فضا و توسعه روستایی، 3(4): 145-164.
حسینی، ص.، همایون پور، م. 1391. بررسی عوامل مؤثر بر صادرات محصولات کشاورزی ایران. ماهنامه اقتصاد کشاورزی، 4(6): 1-15.
خضری، م.، خاتونپور، م. ر.1391. مطالعه وضعیت کشت و تولید خرما در ایران و مهمترین کشورهای عربی. همایش ملی خرمای ایران، دانشگاه شهید باهنر کرمان، 123-129.
رضوانی، م،. نجارزاده، م. 1387. بررسی و تحلیل زمینه های کارآفرینی روستاییان در فرآیند توسعه نواحی روستایی (مطالعه موردی: دهستان براآن جنوبی (شهرستان اصفهان). توسعه کارآفرینی، 1(2): 161-182.
ضرابی، ا.، محبوبفر، م. 1392. کاربرد مدل QSPM-SWOT-در تدوین توسعه استراتژی گردشگری شهر کاشان. پژوهشی برنامهریزی فضایی، 3(4):37-58.
طبیبزاده، م.، و لشگرآرا، ف. 1392. شناسایی الزامات توسعه مهارتهای کارآفرینی زنان روستایی استان قم، پژوهشهای ترویج و آموزش کشاورزی، 4(6): 61-72.
علی آبادی، م.، علم الهدی، و.، جیرفنی، ن.، و فاضل، ش. 1388. بستهبندی هوشمند در صنایع غذایی. همایش ملی مهندسی شیمی اسلامشهر. باشگاه ّپژوهشگران جوان.
محمدیتمری، ز.، رستگاری، ح.، شریفزاده، م. 1398. غربالگری فازی و ارزیابی موانع و مشکلات کارآفرینی روستایی ایران. مجله پژوهشهای ترویج و آموزش کشاورزی، 1(12): 1-14.
Ahmadi, R., Imani, M., Fadaei, Sh., Khaledi, M. 2016. Prioritizing the Development of Agricultural Conversion and Complementary Industries in Ahar County. Journal of Agriculture and Ecology Research International, 7(2): 1-8.
Sparrowa, D. Traoréb, A. 2018. Limits to the applicability of the innovation platform approach for agricultural development in West Africa: Socio-economic factors constrain stakeholder engagement and confidence. Agricultural Systems.
https://doi.org/10.1016/j.agsy.2017.05.014
Deller, S., Kures, M., and Conroy, T. 2019. Rural entrepreneurship and migration. Journal of Rural Studies, 66: 30-42.
Ganzer, p., Chais, c., Olea, p. 2017. Product, process, marketing and organizational innovation in industries ofthe flat knitting sector, 14(4): 321-332.
Gümüş, S., Gümüşb, H. 2015. Marketing of Innovation in Business, 3rd International Conference on Leadership, Technology and Innovation Management, Social andBehavioral Sciences 181: 261 – 268.
Jabbouriab, N., Sirona, R., Zaharic, I., Khalida, M. 2016. Impact of Information Technology Infrastructure on Innovation Performance: An Empirical Study on private Universities in Iraq. 3rd GLOBAL CONFERENCE on BUSINESS, ECONOMICS, MANAGEMENT and TOURISM. Procedia Economics and Finance, 39: 861 – 869.
Martinelli, l., Garrett , R., Ferraz, S., Naylor, R. 2011. Sugar and ethanol production as a rural development strategy in Brazil:Evidence from the state of São Paulo. Agricultural Systems.
http://dx.doi.org, 104: 419-428.
Nawaz, F .2009. Critical Factors of Women Entrepreneurship Development in Rural Bangladesh.U.S.A: Bangladesh Development Research Center (BDRC).
Adejuwon O.O., Ilori M. O., Taiwo, K.A., 2016. Technology adoption and the challenges of inclusive participation in economic activities: Evidence from small scale oil palm fruit processors in southwestern Nigeria. Technology in Society.
http://dx.doi.org/10.1016/j.techsoc, 47(9): 111-120.
Qamar, M. 2000. Extension, Education and Communication Service Research, Extension and Training DivisionSustainable Development Department Agriculture extension, rural development and the food security chalange. Food and ariculture organization of the under nation, FAO
Ren, S.H. Eisingerich, A, Tsai, H. 2015. How do marketing, research and development capabilities, and degree of internationalization synergistically affect the innovation performance of small and medium-sized enterprises (SMEs)? A panel.
http://dx.doi.org/10.1016/j.ibusrev.2014.11.006
Ren, S. H. B., Eisingerich, A., Tsai, H. 2005. How do marketing, research and development capabilities, and degree of internationalization synergistically affect the innovation performance of small and medium-sized enterprises (SMEs)? A panel data study of Chinese SMEs. International Business Review.
http://dx.doi.org/10.1016/j.ibusrev, 24(4):201-208.
Ommani, A. R. .2015. Analyze of Predictive Model of Innovation Management in Processing and Complementary Industries of Livestock Products. International Journal of Agricultural Management and Development, 5(1): 27-32.
Roomi M.A. and Parrott G .2008. Barriers to development and progression of women entrepreneurs in Pakistan, The Journal of Entrepreneurship, 17: 59–72.
Simon (Tsaia), Ch., Wang,. Y. 2017. Experiential value in branding food tourism. Journal of Destination Marketing & Management. 6 (1): 56-65
Sathiabama, K. 2010. Rural Women Empowerment and Entrepreneurship Development. From: http://ideas.repec.org
Wilkinson, J. & Rocha, Rudi, 2008, Agro–industry Trends, Patterns &Development Impacts, Global Agroindustries Forum, New Delhi, 1-13.
Truong, Y, Klink, R, Simmons, G, Grinstein, A, Palmer, A.2017. Branding strategies for high-technology products: The effects ofconsumer and product innovativeness. http://dx.doi.org