جهانی، ز. ۱۳۸۳. بررسی رابطه رضایت شغلی معلمان با انگیزه پیشرفت و مهارتهای تدریس. پایاننامه کارشناسی ارشد، دانشگاه علامه طباطبایی.
حیدری، م. و محسنیتبریزی، ع. 1391. بررسی تأثیر امنیت اجتماعی بر رضایت از زندگی در میان دانشجویان (مطالعه موردی: دانشجویان دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه آزاد تهران شمال). فصلنامه برنامهریزی رفاه و توسعه اجتماعی، 10 (3): 136-103.
خالقیسروش، ف. 1376. بررسی سیستماتیک نظام امنیت شغلی کارکنان وزارت فرهنگ و آموزش عالی. پایاننامه کارشناسی ارشد، دانشکده مدیریت، دانشگاه تهران.
سقاییان، ر. 1390. رابطه امینت شغلی و عدالت سازمانی با عملکرد شغلی کارکنان شرکت ملی حفاری ایران در شهرستان اهواز. پایاننامه کارشناسی ارشد، دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت.
شفیعآبادی، ع. 1387. نظریههای راهنمایی و مشاوره شغلی، رشد، تهران، 340 ص.
شفیعزاده، ح. و کامروا. ه. 1393. بررسی رابطه رضایت شغلی با رضایت از زندگی در کارکنان دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان. مجله مدیریت فرهنگی، 24 (8): 89-79.
صنوبر، ن. و رحیمی اقدم، ص. 1393. رابطه معنویت محیط کار با رضایت مشتریان و نقش تعدیلگری رفتار شهروندی سازمانی. مجله راهبرد فرهنگ، 26: 207-179.
مامیزاده. ج. 1379. غیبت کارکنان در سازمان. مرکز آمار ایران. نشریه داخلی. 158.
میرکمالی، س. م. 1383. رفتار و روابط در سازمان و مدیریت. چاپ سوم، انتشارات یسطرون، تهران، 472 ص.
میرکمالی، س. م. و نارنجیثانی، ف. 1387. بررسی رابطه کیفیت زندگی کاری و رضایت شغلی بین اعضای هیأت علمی دانشگاههای تهران و صنعتی شریف. فصلنامه پژوهش و برنامهریزی در آموزش عالی، ۱۴ (۲) :۷۱-۱۰۱.
Dales, B. 1997. Personnel, the mamagement of people at work. Max Well Macmillian International Edition
.
Diener, E. 2000. Subjective well-being: The science of happiness and a proposal for a national index.
American Psychologist, 55: 34-43.
Hua, J. 2006. A study of relationship on bureau of investigation officials, quality of work life, work pressure and job satisfaction. Master thesis: Public Affairs Management.
Johnsrud, L. K. 2002. Measuring the quality of faculty and administrative worklife: Implications for college and university campuses.
Research in Higher Education, 43(3): 379-395.
Krueger, P., Brazil, K., Lohfeld, L., Edward, H. G., Lewis, D. and Tjam, E. 2002. Organization specific predictors of job satisfaction: findings from a Canadian multi-site quality of work life cross-sectional survey.
BMC Health Services Research, 2(1): 2- 6.
Linda, K. and John, S. 2002. Measuring the quality facility and administrative work life: implication for college and university campuses.
Journal of Research S. H. Higher Education. 43 (3): 380-395.
Lyubomirsky, S. 2001. Why are some people happier than others? The role of cognitive and motivational processes in well-being.
American Psychologist, 56(3): 239.
Mohr, A. T. and Puck, J. F. 2007. Role conflict, general manager job satisfaction and stress and the performance of IJVs.
European Management Journal, 25 (1): 25-35.
Morrow, V. 2006. Conceptualising social capital in relation to children and young people: is it different for girls? pp. 127-150.
Spector, P. E. 1997. Job satisfaction. London: Sage publications thousand Oaks.
Sy, T., Tram, S. and O’Hara, L. A. 2006. Relation of employee and manager emotional intelligence to job satisfaction and performance.
Journal of Vocational Behavior, 68(3): 461-473.
Tonts, M. 2005. Government policy and rural sustainability. In C. Cocklin. & J. Dibden, (Eds).
Walton, R. F. 1973. Quality of Work life: what is it? Sloan Management Review, fall.