جغرافیا و برنامه ریزی روستایی
برنامه‌ریزی راهبردی بازاریابی گیاهان دارویی در نواحی روستایی (مطالعه موردی: شهرستان چناران)

زری افشار؛ مریم قاسمی؛ خدیجه بوزرجمهری

دوره 9، شماره 1 ، فروردین 1401، ، صفحه 35-52

https://doi.org/10.22048/rdsj.2022.299133.1969

چکیده
  یکی از عوامل مهمی که باعث عدم تحقق اهداف توسعه کشاورزی و افزایش تولید و درآمد کشاورزان در کشورهای درحال‌توسعه می‌شود، نارسایی سیستم بازاریابی محصولات کشاورزی است. بر این اساس مطالعه حاضر به شناسایی و اولویت­بندی راهبردهای مطلوب بازاریابی گیاهان دارویی از دیدگاه کشاورزان می‌پردازد. روش تحقیق توصیفی- تحلیلی بوده و مطالعه در سال ...  بیشتر