جغرافیا و برنامه ریزی گردشگری
نقش ادراکات گردشگران در رضایتمندی و وفاداری به مقصد گردشگری روستایی (مورد مطالعه: روستای جواهرده)

مصطفی محمدی؛ سیّد محمّد میرتقیان رودسری؛ مریم نقوی

دوره 8، شماره 1 ، فروردین 1400، ، صفحه 35-53

https://doi.org/10.22048/rdsj.2021.262192.1896

چکیده
  رشد روزافزون مقاصد گردشگری روستایی و نیاز به رقابت و موفقیت، ضرورت ارزیابی مدیران از وفاداری گردشگران را دو چندان کرده است. پژوهش حاضر، با در نظر گرفتن این موارد، به بررسی شکل‌گیری رضایت و وفاداری گردشگران روستایی مبتنی بر ادراکات آنها (کیفیت، تصویر، ارزش و تجربه) در روستای جواهرده رامسر پرداخته است. جامعه آماری پژوهش، گردشگران داخلی ...  بیشتر