اقتصاد کشاورزی
بررسی کارآیی بازاریابی محصولات زراعی منتخب مزارع خانوادگی خرد روستایی مطالعه‌ی موردی (شهرستان باشت)

محمدصادق قلی پور؛ احمد عابدی سروستانی؛ رامتین جولایی

دوره 8، شماره 4 ، دی 1400، ، صفحه 431-445

https://doi.org/10.22048/rdsj.2021.292208.1955

چکیده
  اهمیت بازار برای محصولات کشاورزی به اندازه تولید محصول مهم می­‌باشد. این در حالی است که بازاریابی همواره یکی از مشکلات مهم کشاورزان خرده‌پا و خانوادگی بوده است. پژوهش توصیفی-پیمایشی حاضر به بررسی کارآیی بازاریابی محصولات کشاورزی مزارع خانوادگی خرد روستایی پرداخته است. جمعیت مورد مطالعه شامل 2000 کشاورز خانوادگی شهرستان باشت در ...  بیشتر