اقتصاد کشاورزی
بررسی مسیرهای بازاررسانی ماهی در روستاهای شهرستان اهواز

محمدرضا ارسلان بد؛ آذر شهبازی

دوره 5، شماره 2 ، تیر 1397، ، صفحه 139-153

https://doi.org/10.22048/rdsj.2018.116908.1706

چکیده
  با گذار از کشاورزی سنتی به مرحله نوین و با فاصله گرفتن مراکز مصرف از نواحی تولید که اکثر قریب به اتفاق آن در مناطق حاشیه‌ای و روستایی قرار گرفته است، موضوع بازاریابی محصولات کشاورزی اهمیت فزاینده‌ای یافته‌ است. با توجه به اهمیت اقتصادی ماهی در اقتصاد کشور و با عنایت به رقابت‌های جهانی در زمینه محصولات کشاورزی و ظرفیت بالای تولید ...  بیشتر